bra väder idag också men vågar man lita på att det är varmt idag???

090819

Hej  på er alla!

Även idag är det fint väder men jag undrar om det är varmt. Jag är fortfarande frösen sedan igår :)

Idag fyller min lilla Jesper år. Stackare jobbar en denna dag. Jag förstår inte men i år är jag mycket sen med mina hemlisar. Jag brukar inte vara det men allting löser sig. Jag ska träffa Jespers lilla syster Linda idag på stan. Hoppas på att kanske få lite hjälp.

Till kvällen ska vi gå ut och äta på Harrys för att fira jesper tillsammans med hans familj. Det ska bli mycket trevligt. Det var länge sedan man var på Harrys nu ;)

I morgon ska jag äntligen klippa mig och färga håret. Det ska bli så skönt att bli av med lite hår.  Jag är fortfarande i valet eller kvalet hur jag vill ha det. Men det löser sig säkert. En sak vet jag att det blir och det är hock hock hockeyfrilla. :) Det slår aldrig fel.

I morgon ska jag även åka hem till lilla mamma i Lane en stund. Längtar. Får passa på nu när jag är ledig för snart börjar skolan igen och jag tittade på schemat igår och det är så man blir alldeles matt redan nu. Denna terminen kommer bli tuff. Men jag får tänka som min älskade syster lärt mig. Tänk en dag framåt och sedan en vecka och en månad framåt. Man ska inte se problemen som är framåt i tiden.

Nej nu får jag börja röja här.

Ha det bra alla mina kära läsare
Massa kramar // Kristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0