En helmysig eftermiddag med världens underbaraste tjej!

Idag så har jag och Therese varit på bauhaus och överby. Det roligaste var när vi var på bauhaus då hon skulle ha sina spånskivor. Hon flörtade lite och fick det kapat  i det rätta måttet. Vi stånkade med dessa skivor hela affären. Lite bökigt var det. Sedan kom vi till bilen och började fundera på hur vi skulle få in dessa i bilen. Sicken tur att vi fått lånat Jespers bil. Det gick att få in och vi fortsatte vår resa till överby där vi körde förbi många idioter på vägen. Tur vi inte såg nått bakåt ;) Sedan gick vi och shoppade loss på Överby. Det var gööra mysigt.

Therese är en underbar tjej som jag är glad att jag har fått chansen att träffa.....

Nej nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och titta på det bästa programmet so, går på teven. Jo allsång. Sista avsnitet. Hur ska jag klara mig????

Ha det bra alla där ute!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Micke & Helena

Det är allt bra med en kombi, särskilt volvo ;-)

2009-08-07 @ 21:05:16
URL: http://hlond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0