En mysdag med Cissi

Hallå alla bloggare.

Idag har dagen bara sprungit förbi. Det har varit en helt vanlig dag . Jag har jobbat och sedan träffade jag underbara Cissi på stan. Vi tog en fika tillsammans på ett mysigt cafe. Hon är en underbar människa.

Idag har jag lagat mat hela eftermiddagen. Jag har gjort Torsk och potatis. riktig husmanskost.  Man försöker och försöker att laga mat men det smakar aldrig som man vill att det ska smaka. Jag längtar efter mammas husmanskost. Jag får åka hem till Lane nån dag och äta lyxigt ;)

I morgon ska jag och Terese åka till överby och ha det mysigt. Gå och shoppa i timtal. Det jag är mest orolig över är att få tag i hennes spånskiva ;) thithi hehehehe det löser sig alltid. Jag ska ta Jespers bil med atomat så jag undrar hur det ska gå. Kommer att få ringa Jesper så han får komma och köra hem hans egen bil. Hahahahaha

Nu väntar jag på att min baby ska komma hem efter ett långt arbetsplats.

Nej nu ska jag förbereda maten! Ha det gött alla bloggare :)

Tack Cissi för en fantastisk dag.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Syrran

Torsk och potatis? Inte illa! Jag är riktigt imponerad gumman. Du får snart bjuda storasyster på gourmetmiddag...hihihi.

2009-08-03 @ 20:23:36
Postat av: Cissi

åh tack själv för en jättemysig fika! Vad du är goo!! Ja just här stog det med pappret ja..fniss.. men som sagt du är ju inte ensam om att göra sånt iallafall ;) Ha det bäst vännen!

2009-08-04 @ 23:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0