fotbollsgolf med familjen!

090823

Hejsan svejsan!

Igår åkte vi upp till Lane för att spela fotbollsgolf. Det var roligt. Vi hade tur med vädret. Det höll upp hela tiden och ibland kom solen fram med sina fina strålar.
Dock vann jag inte fotbollsgolfen men slog rekord. Jag fick under 100 och det har nog aldrig hänt förut. Jag och Elinor hamnade på samma poäng. Men det viktigaste är inte att vinna utan att man deltar.
Jag tror att Jesper tyckte det var roligt. Jag har nog aldrig sett han så tävlingsinriktad. Jag tyckte detta var roligt och retade han lite extra..

Efter fotbollsgolfen när tån värkte som mest åkte vi hem till lane och åt underbart go mat. vi hade en mysig kväll tillsammans med familjen.

Idag ska jag hem till Lane och mysa lite med mamma. Se på film och ha det gott. Tänkte faktiskt att jag skulle ta en tur på mortionscykeln hemma. Nu får jag börja ta tag i detta igen. Man blir så slapp. Men nu jäklar ;) Det är tills i morgon morra igen då man är som mest sugen på sötsaker.

Ha det bra!!

Lägger upp lite bilder från igår.




Fredrik, Jonatan, pappa och Elinor.




Felix var också med och spela det var roligt.




Lille skrutten ville också vara med och spela.




Jag och Jesper




Jag blir lite frustrerad att bollen inte hamnar där jag vill.



Fika dags




Familjen Årmans



Jesper sitter och laddar så han ska slå sin flickvän i fotbollsgolf. I halvlek ligger vi bara ett par poäng i från varandra.



Syskonen Årman



Älsklingskillarna.



Fina bilder va???

Ha en bra dag!

Kramar // Kristina


Kommentarer
Postat av: Elinor

Jo det var göra skoj igår... Synd bara att jag inte kan röra mig idag, sitter mest still och bara bossar...( ÅÅÅ det lät ju bra ska vi göra det snart igen)... hoppas du inte har för mycket träningsverk...

2009-08-23 @ 17:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0