Hej!

Oj nu vart det ett tag sedan jag skrev igen, nu får jag skärpa mig. Det är bara det att jag har fullt upp hela tiden. Förra veckan var jag hemma i Lane och en av dagarna hade jag en heldag med mammsen på göken. Mysigt. Det är kul för jag har fått reda på att mamma läser min blogg och är uppdaterad :)

Idag har jag tillbringat halva dagen i Lane. Jag har sovit där inatt. Så att jag får vila upp mig. man sover som bäst hemma :) jag har idag druckit mycket kaffe och gottat mig i solen. bättre kan man inte ha det. När jag kom hem fick jag väcka min kära sambo halv tre. Helt otroligt. Därefter åt vi lite mat. Därefter begärde jag att vi skulle hitta på nått. Så jag kokade ännu mer kaffe och hällde jag upp det i min fina julatermos. Vi åkte ut till Rödön och satte oss på en klippa i den underbara solen. Det var faktiskt på rödön vi fick på vår första date. Hehehe lite flashbacks. mysigt var det iallafall

Efter att vi hade gottat oss i solen åkte vi ut till torp och köpte en bromslampa bak. Har varit trasig sedan fyra månader tillbaka men har inte fått tummen ur. Men nu är den köpt iallafall, nu hoppas vi bara att det är rätt och att det funderar. Sedan fick Jesper ett ryck han skulle ut och springa och tyckte att jag skulle följa med. Jag bara skrattade åt han. Efter många om och men fick jag gjort en dil att vi sku
lle gå istället. Jag visade honom Fossum, den slingan som vi ALLTID sprang på Äsperöd. Jag kände mig som jocke, jag bara letade genvägar. Det var inte så långt som jag trodde. Om man gick raskt så klarade man det på 30 minuter. Nu har jag lovat att jag ska följa med och springa den nästa ggn.

När vi var uppe på Äsperöd idag fick jag för mig att jag skulle åka upp till mormor och kolla på kyrkogården. Jag lurde dit jesper. När vi kom till parkeringen körde vi efter en annan bil och pltsligt så börjar bilen att backa rakt på oss. En gammel tant. Hon titta inte alls bakåt och körde rakt på oss. Helt otroligt man tror ju inte att något ska hända på en liten parkeringsplats på en kyrkogård. Som tur var så blev det mer märken på hennes bil än på Jespers.

Det har varit en dag full av äventyr.

Ha en fortsatt bra kväll.

Titta in bilder från dagen......



Jag njuter i solen.





Jesper




Uddevallabron var vår fina utsikt





Här får du en puss



Solen var stark.



Jag och Jesper

Kommentarer
Postat av: Micke & Helena

Äntligen må jag säga om bromslampan....synd om Jesper, men tur att han har en volvo annars hade det varit mer skador på hans bil. Kul att du lägger upp bilder oxå!!

2009-08-12 @ 23:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0