Nyklippt och nyfärgad!!!

090820

Hej alla!

Idag har jag gjort en makeover. Jag har både klippt mig och färgat håret. Det är skönt att bli av med lite av det tunga håret.


Direkt efter frissan åkte jag hem till Lane. Där har Jag har solat och slappat hela dagen. Jätteskönt. Man behöver sådana dagar med. Inga måsten. Jag har även blivit bjuden  på smaskig mat idag. Jag fick bestämma och då blev det grillat. Det är något som jag saknar. Så det blev mammas underbart goa egna potatissallad och gott grillat kött. Smaskens.

Min underbara mamma hjälpte mig även att färga håret och det blev så Snyggt så snyggt.  Så nu är jag en brunnet igen. Skönt att slippa denna långa utväxt. Det var behövligt.

Nu när jag kommit ner till lägenheten unnar jag mig faktiskt ett gott fotbad med barnolja.

ha det bra!
massa Kramar kristina

Kommentarer
Postat av: Johnsson

Då vill man ju givetvis se en bild när du har klippt o färgat håret:)

Så man får se på nya snyggingen!!



Kramopuss

2009-08-21 @ 19:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0