Söndag och i morgon börjar skolan på nytt.

090830

hej på er alla där ute!

Nu är det söndag igen och skolan startar i morgon. Usch jag vill inte och har ingen lust alls. Ett helt år framöver. Det är tråkigt att ledigheten bara sprang iväg. Känns inte som om jag har fått gjort någonting vettigt.

Idag har vi varit på Ön. vi var på kalas hos Fredrik. Han som jag fyller på tisdag, så han fick ta sitt kalas idag så får jag ta det om en vecka. Så nu blir det att planera och fixa i ordning inför kalaset. Ni kan vara lugna jag ska inte baka mer. Det uppdraget får Jesper ta över.

Usch vad hösten kommer fort. När man tittar ut är det mörkt som natten och det blåser för fullt. Det är så man bara vill tända massa värmeljus och krypa ner under en filt med varm choklad. Det är det jag ska sattsa på nu. Så ha en fortsatt bra kväll...

Kramar Kristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0