Träning, Träning!!!

090823

Oj denna eviga träning. Nu har jag precis avslutat mitt stepp pass. Det är skönt efteråt. Jag behövde få ut lite ilska. Ibland så undrar man varför man kämpar för någonting. När man ger och ger men inte får något tillbaka.  Man försöker att få ihop vardagen, fast jag klarar det  inte själv man måste vara två för att det ska fungera. Jag har tröttnat, du får planera ditt så planerar jag mitt eget.  Är trött på detta och  vill tillbaka till förr,  Det var bättre då.  jag vill att du ska "make my world go around" igen!

Tänk om en vecka börjar jag skolan. Helt otroligt vad sommaren har gått fort. Det var inte alls länge sedan man slutade och hade " sommarlov" . Helt otroligt. jag ska träffa Maria till veckan. Då får vi planera hur vi ska lägga upp hösten. Det kommer att bli mycket tufft. 

Idag har jag och mamma varit och shoppat loss. Det hände något helt otroligt idag. Vi var inne på öob men gick därifrån helt tomhänta. Helt otroligt. jag är fortfarande i chok. men vi åkte till obs i stället och shoppade lite glödlampor. Det är alltid bra att ha på lager. Vi har även varit och tagit en promenad runt det vackra Lane. 

 Ha en fortsatt bra kväll

*KRISTINA* 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0