Varit duktig idag med men nu börjar träningsverken komma smygande

090824

Oj oj oj vad jag är stollt över mig själv. Idag har jag faktiskt håll i er där ute varit ute och sprungit. Jag sprang runt Lane. En lagom lång sträcka. Den räckte kan jag villigt erkänna. Jag har aldrig varit så trött i hela mitt liv. Det var så det var blodsmak i munnen. Jag måste erkänna att jag sprang inte hela utan sprang och gick lite där i mellan.  Men det är så typiskt mig att efter steppen igår inte stretcha . Så jag hade träningsverk idag. Jag stretchade inte heller efter idag så i morgon kommer jag väl inte upp ur sängen över huvudtaget. Jag känner redan att benen värker och är som spagetti. Det är så typiskt mig, att jag aldrig lär mig. Tänker att stretcha är för veklingar. Men jag får nog börja med det jag med om jag nu kommer ut igen dvs. Men jag impade på mamma idag. Jag berättade för henne att jag hade i tanken att springa och hon bara skrattade åt mig. Så jag var tvungen att bevisa för henne att jag kunde. Men jag vet inte om jag gör om det igen för idag insåg jag hur dålig kondis jag har.

Idag till kvällingen så ska jag och mamma ner till stan en stund. Jag är på utkik efter ett par nya gardiner i köket och dom ska vara lila. Förvånande va???? Jag tycker det är så fint med lila. Vi får leta, men det är först nu man inser hur svårt det är att hitta gardiner som passar när man har nått eget och vill ha det fint.

I morgon ska vi upp i ottan. Vi ska åka till göksäter. jag måste åka och byta en ljusslinga som vi var där och köpte i förra veckan. Så då drar jag med mamma och kanske syrran. Det är  bara ett problem och det är att mamma ska börja jobba på eftermiddagen så vi måste vara där tidigt. Så vi hinner att shoppa så mycket som möjligt. Det blir att sova en natt till hemma i lane. Man sover så gott här hemma. Man får vila upp sig. Inga tåg som kör förbi, inga bilar och absolut inga grannar som tvättar mitt i natten eller som skriker på varandra. Utan i Lane är det helt tyst.

Jag pratade med Elinor och hon har satt Mickael i arbete med att göra en blogg till henne. Det är kul då kan man följa henne även här. Det ska bli roligt.

Denna veckan har blivit fullbokad. Vara i Lane sön- tisdag och därefter träffa Maria i stan på Onsdagen samt fixa i ordning vårt köksbord som fortfarande inte är färdigt. Och om jag ska få det färdigt får jag väl göra det själv.
På Torsdag ska jag och underbara Lisa dra till Göteborg och shoppa loss. Vi ska kanske till Ikea. Kanske hitta en massa Lila saker, vem vet. Fredag beger jag mig tillbaka till Lane. Söndag var det kalas på Orust för att fira Fredrik. Så jag har det stressigt värre  men det är väl så när man är en upptagen kvinna. ;)

Nej nu ska jag försöka att få lite mat i min träningsverks mage innan vi åker på jakt efter lila gardiner.

Ha det bra alla där ute som troget läser min blogg.

Ett stort tack till er.

*KRISTINA*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0