En heldag full med skratt och shopping

090825

Hej på er alla!

Vilken dag detta har varit. Många härliga skratt med mamma. Vi ligger på samma nivå tror jag. Hehehe dagen började med att gå upp i ottan. Vi åkte tidigt till göksäter för att möta upp syster Elinor där ute. Jag skulle byta ljusslingan vi var ute och köpte häromdagen. Vi hamnade bakom alla snigel körare idag så vi kom alldelses för sent. sedan är vi lite tidsoptimister både jag och mamma så förutsättningarna var kanske inte de bästa. Vi kom iallafall fram i en rusande fart och in på parkeringen kom vi. Det var bara det att jag körde alldesles för långt så hela fronten skrapade i kanten vid parkeringen. Kanske inte så smart men vad gör det om hundra år? Ett gott skratt fick vi i allafall. På Göken shoppade vi  massor IGEN. aldrig annat. Jag hittade bland annat kuddfodral samma som Lisa har. Förlåt mig Lisa men jag har tittat på dem länge och nu var det nedsatt pris och då var jag bara tvungen att shoppa dem. Det vara bara det att när jag kom hem insåg jag att jag fick betala fullt pris för dem ändå. så det var bara att ringa till dem. Så nu blir det att ta en sväng till Göken IGEN. Som tur är har jag en underbar syster som ska hjälpa mig. Tack Elinor.

Jonatan var med i dag till göken. Han var ett riktigt charmtroll. Han gick fram till alla tanter och flörtade med dem. Han kommer att komma långt i livet med sin charm. Så söt som han är.

När vi åkte hem var vi trötta både jag och mamma. Mamma blev ledig hela dagen och vi bestämmde oss för att svänga in på torp när vi ändå körde där förbi.. När jag stof vid stoppljuset så såg jag att det blev grönt.  Men jag fick black out. Jag sa högt
- Vilken pedal gasar man med.
Vi kom iallafall in på torp som tur var. livet i behåll.

Nu är jag hemma i stan igen. Jag har pyntat klart allt det jag shoppat. pent blev det. Idag när jag kom hem hade jag fått erbjudande på en lägenhet. Jag stod som nr 8 i kön så det är ju kört redan innan. Men det kanske vänder nu. Vi kan ju hoppas på det.

Nej nu får jag gå igen och göra lite nytta.

Ha det bra alla där ute. 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sitter här o läser din fina blogg och ler stort:) Alltid händer det nåt, men det är det som är så underbart att vara med dig för men vet aldrig hur det slutar...

Det är kul att du köpt dem, vi har snygg smak:)

Vi hörs imorn kväll så vi kan smida planer inför torsdagen!!!

PussoKram i massor till min HjärteVän.

2009-08-25 @ 22:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0