Fullt upp!!!!!!

Hej alla vänner!! 

Oj mycket har hänt sedan sist jag skrev och jag har fått klagomål från många håll att jag aldig uppdaterar och skriver i min blogg så nu alla kära vänner som läser min blogg, här kommer lite till att läsa ;) Jag blir så glad när klagomålen kommer för då vet jag att det alltid är någon som läser min blogg.

Oj oj oj här har hänt en massa grejer i veckan. Det har gått i ett. Det känns som om jag har jobbat konstant och sedan stressat iväg till något annat. Vi var och träffade Andre och Lotta på harrys. Vi var ute i onsdags och skulle äta. Det lät mysigt. Vi skulle ta det lugnt och snart vara hemma igen och krypa ner i min älskade divan och titta på wallander. Men så blev det inte. Det blev en helkväll på Harrys med MÅNGA drinkar och gott sällskap. Dagen efter var jag bakis. oj oj oj tror jag repa mig på jobbet vid halv fem på eftermiddagen... Men är huvudet dumt så får kroppen lida. :)

Jag och Jesper har börjat vårt nya liv denna veckan. Går sådär om jag ska vara helt ärlig. Det är svårt. Har inte riktig motivationen heller. Ska snart ta tag i det på allvar. Jag får införskaffa äppelcidervinäger. Mumma. ;)
Det går så bra med vårt nya liv att vi var hemma hos älskade mamma och pappa igår och åt pizza. Så jag kan smått erkänna att det går sådär.

Idag ska vi på bio. Jag, jesper, jocke och min underbara vän Lisa. Vi ska snart träffas i stan för att få någonting i magen. Sedan blir det bio. Vi ska se på " en sommar med Göran" tror den kan bli rolig faktiskt.
Idag har vi varit hos svärmor och svärfar i det underbara vädret. Solat vid poolen en stund. Mysigt var det. Det var skönt att bara sitta och ta det lugnt. Idag har jag även övningskört Jespers bil för första gången. Han var livrädd tror jag. Han sa ingenting så länge jag körde. jag tyckte att det gick jättebra. Jag var nog en sån där badjävel. Jag låg och kröp på vägen i lugn och ro. hehehehehehe. Jag har gjort många folk på Orust arga. :) 

Nej nu får jag snart göra mig i ordning för att träffa min älskade vänner Lisa och Jocke. Kommer bli en sån mysig kväll tror jag.

Ha det så bra nu alla kära bloggare. Så hörs vi snart igen. Jag lovar och svär på att jag ska bli bättre på att skriva och uppdatera ...

Kramar

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej min hjärtevän!

Härligt men uppdatering.

Det kommer bli så mysigt ikväll:)

PUUUUUSSSSS

2009-08-01 @ 18:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0