Äntligen Internet!

091213

Hej på er alla!

Nu har vi ÄNTLIGEN fått tillbaka internet. Det gick mycket fortare att byta bolag än att vänta på glocelnet. sicken skit. Nu kan man äntligen få vara med i verkligeheten. Det är så skönt.

Detta har varit en helg med fart och fläckt. Det är kul att det händer nått.
I fredags när jag jobbat sent på sommarhemmet kom jag hem och ett bad var upptappat därefter fick jag en tre rätters middag. Vi hade det så mysigt. Sedan blev det monopol för hela slanten. Det är så kul att spela det eftersom jag alltid vinner och det bästa är att jag vinner över Jesper. thithi.

Igår ( lördags) Så var vi på stan och kollade in julmarknaden. Vi var och stötta Familjen Johansson. Sedan gick vi lite på stan men vi fick gå hem för det var så mycket folk så allt var bara jobbigt. Sedan kom syrran på besök hon hade med sig en jättesöt blomma som passade perfekt i vårt kök ( tack för blomman). Det var kul att Linda kom och hälsade på. Kul att få visa upp våran lya. Vi fikade och hade det mycket mysigt.

PÅ kvällen så var vi bjudna till brorsan. Vi skulle ha åkt till Göteborg och gått på Liseberg men vi orkade inte det så vi gick över till brorsan och drack glögg och spelade syper mario på wii. Det var kul.

Idag så ska vi åka hem till mammsen och fira lite lucia.. Träffa familjen. :) Det känns som evigheter sedan.

Nej nu får vi dra oss.

Vi hörs av snart igen för nu kan jag ju skriva när jag vill för vi har INTERNET!!!!!!!!!!!!!!!!!! thithi

Kramar Kristina ♥

Kommentarer
Postat av: Syrran

Ja, det var en superdupermysig lördag...tackar så mycket för god fika (hatten av för mästerbagaren Jesper) och trevligt sällskap. Kram.

2009-12-13 @ 18:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0