Bege oss ut till torp och slåss med folk....

091230

Hej hej!

Idag ska jag och Jesper ut till det bedrövliga torp. Man har en förhoppning om att alla människorna nu har handlat av sig.

Jag tänkte att vi skulle ut och handla nått fint till Elinors lille.  Det är så mysigt det där med barnkläder. Helt underbart. Vi ska även in till systemet, där är säkert ingen idag ( nooootttt) sedan ska vi handla lite mat till nyårafton. Nått gott som vi kan bjuda Lisa och Joakim på. Jag tror att Jesper får stå för matlagningen för jag tror inte jag vågar göra någon sådan finmat. Klarar jag inte av att göra husmanskost så ska jag nog inte ge mig an det. Sist jag misslyckades med maten var härom dagen då vi fick sitta och äta mossaca med stenhårda potatis. Jesper fick med det i matlådan och fick slänga det dagen efter för det gick inte att äta. Suck undrar om jag någonsin blir bra på att laga mat. Kanske får bli mitt nyårslöfte.

Nej nu får vi väl bege oss ut för att se om vi är de ända på torp. Hehehehe skulle inte tro det. Ha en bra dag.

Kramar Kristina♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0