Ett trevligt gott nytt år.

091231

Hej på er alla!

Sista dagen på året. Nu kan man tänka tillbaka på hur 2009 varit och fundera på hur 2010 kommer att bli. Detta året har familjen utökats med två familjemedlemar. Jag tror att 2010 kommer bli ett bra år. lika bra som detta.

Här kommer lite bilder ifrån dagens bravader.

Vi städar och gör i ordning inför kvällen....

Ballonger måste man ha på nyårsafton





Jesper hjälper så gärna till att städa. gärna framför teven ;)



Idag kom Familjen Årman på besök i snöiga Lane. Det hade deras nya nykommling med sig och han var så söt. Kanske en liten Linus. Det tyckte jag han passade bra som. Han ser ut som en liten Linus. 

Här kommer några bilder på sötingen från Orust.

Här är alla barnbarnen samlade.

Alla barnen

Här sitter Mormor/ Farmor och Morfar/ farfar och är jätte stolta över sina nya barnbarn

Älsklingen fick också hålla lilla underverket. Här två dagar gammal

Sötingen!

Nepp nu får jag gå och göra mig i ordning innan få vi får våra goa gäster.

Jag önskar mina trogna läsare ett gott nytt år och en mycket trevlig kväll.

Massa kramar

Kristina ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0