Familjedag!

091215

Hej på er alla!

Idag har det varit dagen Det. Det har idag varit begravning för min morfar. Det var jobbigare än jag trott. Det var mycket fint i kyrkan och det blev en fin begravning. Men det blev på något sätt med bekräftat att det är så här det är. Förut har man bara fortsatt livet och trott att han är hemma i lägenheten. Men det är först nu man förstår. Det var mycket jobbig dag. Men man har nu fått ett fint minne ifrån denna dagen.

Idag har jag funderat och känt att jag är väldigt glad att jag har min familj och min vän. Jag är väldigt glad att man kan ha dessa och luta sig imot. Mamma och pappa som alltid ställer upp och finns där. Detta gäller även mina syskon och dig Lisa. Jag är mycket glad att jag har er. Tack för at ni finns.

Efter begravningen idag åkte vi upp till kyrkogården och tittade hur vackert det var med alla blommor runt graven. Det är skönt att veta att mormor inte är endsam längre.
Därefter så åkte hela familjen hem till Lane där vi åt gott och hade det mysigt tillsammans.

Det har varit en mycket ansträngande dag och jag känner mig trött.
Men det är okej ( eller vad säger du Linda)


Jag verkligen väntar nu tills det är fredag och jag inte ska till skolan på ett tag. Att jag hemma i lugn och ro kan sitta och skriva på mitt egna arbete. Det ska bli så skönt. Jag är trött på skolan nu och det sitter verkligen långt inne med att plugga. Men det gäller att tänka en dag framåt hela tiden och inte se det som kommer längre fram. En dag i taget och som Doris säger i filmen " Hitta Nemo" Fortsätt simma, fortsätt simma. ;) Jag tror man klarar allt bara man ger sig den på det..

Nu ska jag gå och kojsa och sussa gott för jag är dödstrött.

Ha det nu bra alla där ute.

Kramar Kristina ♥


♥" Morfar du kommer alltid att finnas i våra hjärtan, Vi tänker på dig" ♥

Kommentarer
Postat av: Din Lisa

Love you min bästa vän!! Du är en underbar vän och jag är otroligt lycklig att vi fann varandra.



Kramar i mssor till dig gumman.

2009-12-16 @ 17:00:42
Postat av: Linda

Ja min älskade lilla syster. Vad skulle vi göra utan dig? Du är bäst. Och du, allt är helt "Okej". ;))



Love you baby!

2009-12-16 @ 22:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0