Hata glocelnet

091210

Hej på er allesammans!

Nu var det länge sedan jag hörde av mig. Men det är inte lätt när man inte har  internet. Jäkla glocelnet. Vi har väntat i över en månad och inte fått tillbaka det. Nu när jesper  ringde skulle det ta ännu längre tid. Vi blev för trötta på detta och ringde och sa att vi inte längre var deras kunder. Tröttsamt. Så nu har vi valt ett annat bolag som kan hjälpa oss och det går säkert mycket fortare att koppla in. Men det är så tröttsamt eftersom man inte riktigt kan sköta skolan. Hela min utbildning handlar om att ha internet, så man har ju hamnat lite på efterkälken.

När vi flyttade in i vår lägenhet så var kontakten inne i badrummet helt sne så man fick tända ljuset på tvären. Men hyresvärden fick komma och ändra det. Men igår så storstädade jag i hela badrummet och kom när denna ljuknapp. Då ramla hela alltet ut. Vad glad Jesper blev när han kom hem och jag visade detta. Den går ju inte att trycka in den heller så vi har ett litet problem. Men det är trevlig när det hänger ut lite oxå ;) Vi får se om Jepser kanske kan fixa det. Jag tror jag tror att Jesper tycker om att bo ihop med mig för att han har alltid saker att göra. Thithi. Det händer alltid något hos mig.

Idag har jag varit och klippt mig. Tidigt fick jag tid. kl 9.00. Jag tänkte att det passade bra eftersom jag är någorlunda morgonpigg. Inte denna dagen dock. Vaknade av klockan men somnade snabbt om igen. Jag vaknade till igen när klocken var halv nio. Vilken stress det blev. Det är tur att man bor där man bor så det är nära till allt.
Ut från frisören gick jag med en frisyr som såg ut som en pudel. Det var volym upp till kina och med lugg. Jag såg ut som en fotboll. Hoppas att det ser bättre ut efter en dusch. annars sitter jag i skiten

Usch det är så mycket i skolan nu att man snart ger upp allt. Det är mängder att göra och grupparbete på detta. Det gör ju saken inte bättre att gruppen inte funderar heller. Surt. Men det är snart jul. Skönt. Då kan man endast koncentrera sig på sitt eget arbete. (som man ännu inte hunnit att börja med det heller)

Jag har iallafall handlat klart alla mina julklappar. Det är sååå skönt. Inte behöva stressköpa det i år. Utan nu ska jag bara njuta av julen.

Nej nu får jag ta och plugga och passa på att surfa lite på internet. Passa på när man nu är hemma i lane. Man vet aldrig när det blir nästa ggn.

Ha det bra alla där ute.

Kramar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0