Hej mitt vinterland....

091217


Hej mitt vinterland nu är jag här.....

Gud vilket väder det är ute. Snön den bara öser ner. Det tar aldrig slut. Är nervös eftersom jag MÅSTE ut och köra i morgon bitti. Jag ska till Trollhättan och ha semenarium. Det får man inte missa heller, för gör man det så måste man vänta och göra om den delen nästa år då kursen går, och det vill man inte. Jag hoppas att det snart slutar så att det blir plogat. Man har delade känslor. Visst det är mysigt när det är snö, men allt behöver inte komma på en och samma gång.

Idag har jag varit i trollhättan en stund på en föreläsning sedan var det direkt hem och skriva lite annat som ska in i skolan. Skönt att det är sista dagen nu på ett tag. Därefter så har det varit städning och åter städning. Jag förstår inte hur dammigt det kan bli på en vecka. Det är skönt när det är gjort iallafall. Efter städningen tyckte jag själv att jag varit mycket duktig och bestämde mig för att ta ett bad. Det var jag värd. Jag lade mig ner och bara slappna av med en bra bok. Nu blir det som ett avslut på dagen lite broderi. Mitt mål är att vara färdig med Elins tavla innan nästa kryp tittar ut. Dock tror jag inte att detta kommer hända men man måste ha ett mål.

Idag har Jesper gjort julskinka. Eftersom han jobbar hela helgen fick han göra det idag. Det doftar så gott i hela lägenheten. Jag måste bara ta en smörgås sedan till kvällen. Vörtbröd och julskinka det är jul det. Passar bra idag när snön öser ner.

Nej jag får väl återuppt mitt broderi. Ha en toppenkväll och kör nu försiktigt i morgon. Bättre att köra sakta och komma hem än att inte komma hem.

Ha det bra

Kramar Kristina♥

 

 

 


Kommentarer
Postat av: elinor

Ja nu du syrran är det bara att ligga i med broderiet!!



Jasså är det jul nu =)hihihi

2009-12-18 @ 09:49:39
Postat av: Hell's Bitches

jag tycker snön är härlig! ;:)

2009-12-18 @ 10:09:35
URL: http://hellsbitches.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0