Moster Idag till en liten pöjk.

091229

Hej på er alla där ute!

Idag har jag blivit moster på nytt. Elinor fick en ( liten ) Pojk idag på ca 4300 gram. En riktig söting.

Idag har jag spenderat min tid i Lane med mys och mycket broderi. Måste bli färdig nu, men har så otroligt mycket kvar på Elins tavla. Hur ska jag hinna undrar jag. Den nya parlveln kanske inte får allt för mycket på sin tavla. Stackars Jesper inte social för fem öre. Jag bara sitter och broderar när vi tittar på film. Det blir väl bättre snart förhoppningsvis.

Ha det bra

Kramar Kristina ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är han inte så stor längre när han gått ner så mycket i vikt!! Ja dessa broderier är inte roliga med det fixar ju du galant, dom kommer bli sååå fina!!

2010-01-01 @ 14:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0