Hej på er alla bloggare!!!

Hej på er alla!

Titta vad jag har fått, min älskade bror har hjälpt mig med denna fina blogg. Idag när jag kom hem till Lane fixade Mickael blogg till pappa och då fick jag nog. Har pappa blogg och inte jag!!!! thithi jag har länge tänkt tanken men har aldrig fått tummen ur så idag slog jag till på stort.

Nu hoppas jag bara på att det är många som vill följa med i min blogg och läsa vad som händer i mitt liv.
 
Nej!, nu får det nog räcka för idag. Man kan ju inte skriva allt direkt för då finns det inget roligt kvar sedan...

Tack Mickael, min älskade bror för all hjälp och slit som du lagt ner idag för att hjälpa mig. Jag är evigt tacksam och jag blev sååååå Nöjd.

Ha det gött kära vänner så får ni vänta så kommer det mera........

kramar / Kristina

Kommentarer
Postat av: R

Hejsan!



Då får väl jag vara den förste att göra en kommentar! Man kan väl bara älska lila eller? Bra färgval! Kommer att följa den här bloggen med största intresse!



Bästa hälsningar



Rosemarie

2009-07-22 @ 09:36:56
Postat av: Linda

Ja se nu har lillsyrran en egen blogg...världen har blivit galen. :)

2009-07-22 @ 19:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0