En tråkig dag

21/11 -09


Idag har det inträffat något mycket tråkigt. Morfar har idag stilla somnat in efter många jobbiga dagar. Han har kämpat på i många dagar. Nu får han äntligen vila upp sig. Nu behöver han inte kämpa mer.

Jag tror att han har det bra hos mormor. Äntligen är de tillsammans igen.. Nu kan de fortsätta leva livet tillsammans.

Idag stod jag för ett svårt val framför mig. Om man skulle åka ner till sjukhuset och ta farväl. Jag valde att inte åka ner. Detta för att jag inte vill ha minnet av morfar som sjuk utan jag vill han de fina minnena man har ifrån förr. De jag tänker på när jag tänker på morfar. Det är minnen ifrån när man är liten. vi var uppe i färgelanda där de bodde förr. Han busade alltid med oss, han gjorde saker med sina öron om jag inte minns fel. Han hade en leksak som man satte ner på bordet och så snurrade den. Det är starka minnen.


Vi tänker på dig morfar. Du kommer alltid finnas i våra hjärtan.







" Du finns i mina tankar
dag som natt
Att ditt hjärta har slutat att slå
är det svårt att förstå
i mitt hjärta finns ett tomrum
som alltid kommer att finnas
Du har fyllt mitt liv med många fina minnen som jag alltid kommer att ha med dig.
du finns i mitt hjärta och det är för evigt. vila i all framtid "






 



Kommentarer
Postat av: Sessan

Åh vad tråkigt för dig och din familj... skönt ändå att han fått somna in och slipper kämpa. Tänker på dig gumman!!



Puss å kram <3

2009-11-30 @ 22:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0