Hoppas på att bli en bättre skrivare

20/ 11-09

Hej Hopp!
Nu var det ett tag sedan igen jag skrev. Detta beror på att vi inte har något internet eller telefon ännu hemma. jag är såå trött på det. Man märker det först nu att man är väldigt beroende till internet. Just för att ha kontakt med skolan. Ändå tur att jag har varit ute på praktik och inte behövt mailen så mycket ändå.

Men nu blir det andra bullar igen. Nu är det skoldags igen. Idag gjorde jag min sista praktikdag. Kommer sakna mina små skruttar i klassen. Jag måste erkänna att det ändå varit roligt denna gången och jag har lärt mig otroligt mycket. Men nu ska det allt bli skönt med skola igen.
Men det blir ändå tuffa tag. Jag har nyligen fått veta att jag inte klarade mattetentan. Det var ju det jag väntat mig eftersom jag har svårt för matte. Men nu ska det göras om hemma så jag hoppas att jag klarar det nu. Men lite hjälp kanske.

Nej nu får jag springa vidare.

Ha det bra!

Så hoppas jag att vi snart hörs igen.

Mängder med kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0