Idag fick nycklarna till vårt nya hem

Hej!

Idag har det varit en dag med full fart. Jag har startat en vecka av mina tre på praktiken. Dagen har varit lång och seg.

Idag fick vi även nycklarna till lägenheten. Det var pirrigt och se hur det såg ut. Så nu är det första lådorna på plats.

Mamma och pappa var nog lite nyfikna, så det kom på besök. Det var kul att det kom så man stollt kunde visa upp sitt nya hem. Jag tror de tyckte det var bra. Jag lovar att jag ska bjuda på kaffe nästa gång.

I morgon blir dagen samma. Det blir praktik och doning i lägenheten.

 

Ps. Mamma jag fick upp vardagsrumsgardinerna och de blev perfekt. Göra snyggt. Dock hade du rätt igen. De behövdes sys upp lite.

 

Ha det bra.

Massa kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0