Dagen har bestått av simmning med lisa, plugg, städning, tvättning, matlagning och mycket, mycket mer

091023

Hej på er alla där ute. Jag hoppas att allting är bra med er. Jag vill tacka er för att ni troget läser min blogg och följer mitt liv.

Idag startade dagen tidigt i badhuset tillsammans med Lisa. VI fick en ide att vi skulle börja simma. Det var roligt. Kul att göra saker ihop med mitt hjärtegull. Det kändes jätteskönt efteråt. Vi simmade i en timme så det blev en mycket bra träning. Jag känner att jag måste ta tag i detta igen för att kläderna är för små nu. Suck. Men jag har i alla fall tagit första steget. Jag och Lisa pratade på att vi skulle testa på vattengympan nästa vecka. Det tror jag också är bra träning.

 

 


Sedan blev det att komma hem och städa och tvätta, samt laga mat. Sedan blev det lite gos med Jesper också. Jag var tvungen att passa på eftersom jag knappt ser han nått fören på måndag. Han ska få vila upp sig ifrån mig. Han kommer att ha det så lugnt och tyst…

Nu sitter jag här hemma och tagit helg. Nu orkar jag inte plugga mer för idag. Jag har börjat läsa Barton idag. Denna förbaskade engelska text. Jag är så trött på den och kräks snart över den. Det gör nog Jesper också snart eftersom han får sitta och översätta allt åt mig. Tack för all hjälp baby. Jag är tacksam att jag har dig och att du hjälper mig med det svåra.

Tack Lisa för en underbar morgon med många skratt och långa armtag. Hoppas att vi klarar oss ifrån träningsvärken. Du är min Bästa vän. Jag är glad att jag har dig



Ha det bra!

Kramar Kristina


Kommentarer
Postat av: Micke

"Sedan blev det lite gos med Jesper också. Jag var tvungen att passa på eftersom jag knappt ser han nått fören på måndag. Han ska få vila upp sig ifrån mig. Han kommer att ha det så lugnt och tyst…"



Undrar vad ni gjorde? Hrmm mysigt...=)

2009-10-26 @ 22:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0