En dag full av plugg....

091021


Hej på er alle sammans.

Hoppas att allt är bra med er. Själv är jag otroligt mosig i huvudet. Jag har pluggat hela dagen. Det har varit en salig blandning av både matematik, fältstudie och nu en engelsk text som Jesper är så underbart snäll och hjälper mig att översätta. Det är så svåra ord så man förstår inte ens på Svenska. Men nu har han upptäckt hur man kan scanna in och översätta i google. Så jag kommer få hela texten på svenska. Han är allt för underbar min pojke. Tack Jesper för all hjälp under hela dagen både med matten och engelskan.

Idag har jag och Jesper även plockat ner alla glas som fanns i vitrinskåpet. Gud vad mycket glas vi har. Nu börjar man se att det händer saker i lägenheten. Det börjar bli tomt lite här och där och ingenting är på sina riktiga platser. Men det är väl så att flytta kanske. Ska bli skönt när det är färdigt.

I morgon är det skola igen. Heldag och matematik, inget att se fram i mot. Det ska bli skönt när tentan är över. Det kommer nog kännas som en sten som ramlar från bröstet. I morgon kväll blir det lite tårta och kalasande hos grannen. Inte grannarna här inte utan hos kusin vitamingrannen.

Nej nu ska här förberedas. För snart är det bonde söker fru.

Ha en bra kväll alla där ute.

Kramar Kristina


Kommentarer
Postat av: Sy

2009-10-22 @ 18:37:22
Postat av: Syrran

Oj oj oj...passa dig för Google Translate. Vi fick in en överklagan på jobbet för några månader sedan och jag har aldrig skrattat så mycket någonsin. Man förstod inte ett skit av brevet, förutom sista meningen. Vet inte vad han menade med det men han avslutade med att skriva God Jul! ;)

2009-10-22 @ 18:41:16
Postat av: Anonym

Heheheehe ja det hoppas jag slippa i allafall. Hoppas att allt är bra med dig annars. kramar lill syrran

2009-10-23 @ 17:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0