En kväll med både matematik och färgning av hår....

091014

Igår fick jag och Jesper äntligen suttit ner och försökt att förstå matematiken. Det känns otroligt skönt att ha börjat att gre i det.... man behöver inte vara lika stressad. Det är mycket i skolan nu..Suck. Men allting löser sig.

Igår skulle Jesper för första gången färga mitt hår. Vi båda har nog aldrig varit så nervösa. Jesper var nervös för att färga och jag var nervös när jag hörde Jesper säga oj då... Men det blev färg i håret iallafall det är det viktigaste. Jag har nog aldrig varit med om att det varit så kladdigt att färga håret förut. Det var färg på handfatet och tvättmaskinen mm. Men vad gör det, vi ska ju inte vara kvar ändå.
Tack min älskling för all hjälp igår.... Du är mitt allt <3

Jesper fick äntligen ringt till hon som har våran lägenhet innan för att höra om vi fick köpa deras tvättmaskin. Det är ingen av oss som är så intresserad av att springa 4 våningar fram och tillbaka när det nu finns möjlighet att ha tvättmaskin i lägenheten. Vi fick iallafall köpa den för 1000 kr. Den var 3 år gammal. Men då står den där och väntar. Bara det är skönt.

Idag har jag varit på praktiken och gjort en fältstudieuppgift. Skönt att ha det färdigt.
Jag har även äntligen börjat att packa idag. Fick packat ner lite skit som vi inte använder... Skönt att ha börjat. Men det är först nu man inser hur många lådor vi behöver...

Nej nu blir det att förbereda lite mat och sedan får det bli en promenad  i det goa vädret. Sedan blir det en tur hem till mamma och pappa i Lane.

Hörs någon annan dag.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0