En toppen eftermiddag med mitt hjärtegull

091006

Hej på er alla!

Idag har det varit en bra dag i det stora hela... Dagen blev bara bättre och bättre.
Jag fick hämtat hem min bil idag. De hade fått lagat startmotorn. Skönt, för nu kan man andas ut igen och nu behöver man inte känna sig så låst.

Tack pappa för all hjälp med bilen. Jag är evigt tacksam för all hjälp.

Idag på eftermiddagen ringde Lisa. Vi bestämmde oss för att ta en promenad. Därefter gick vi hem hit och fikade och spelade guitar hero. Lisa var grymt duktig på detta. Hon impade på mig. Därefter blev det mat och ännu  mer skratt. Du är underbar Lisa.....
Tack för en underbar eftermiddag tillsammans med dig. Nu lever vi livet några sekunder till.

Ha det bra allihopa

Kramar Kristina

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack själv för en underbar eftermiddag!!! Göra mysigt o roligt.

Jag kommer snart igen o spelar, vi ska ligga i hård träning med guitar hero nu;)

PussoKram

2009-10-07 @ 10:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0