Jag har hunnit med mycket denna dag.

091019

Idag har jag varit i skolan hela dagen. Det var en trist sista lektion... Men dagen gick ändå väldigt fort.

När jag kom hem så fick jag faktiskt chans att prata med Jesper innan han åkte till jobbet. Han är inne på en långvecka och det är natt. Inte så roligt. Men men.

När Jesper hade åkte så hamnade jag sittade framför teven. Jag hade som plan att packa, gå på promenad och plugga. Men så kom jag helt plötsligt att tänka på min underbara vän LIsa.

Så kvällen bestod av en promenad samt packning av flyttlådor, fruktsallad, mys och färgan på teve. Vi hade mycket roligt jag och Lisa. Det var många skratt som uppkom denna kväll. Vi pratde på att vi säkert har förlängt livet med flera veckor...

Tack Lisa för en toppenkväll. och tack för packhjälpen. Mycket roligare när man är två och man får så många bra tips också....
Du är bäst och mitt hjärtegull ♥

Sov sött alla där ute.

Kramar Kristina♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0