Nageltrång är inte min grej....

091011D

Hej på er alla söta där ute..

Vilken helg det har varit. Det har varit fullt upp. Jesper har jobbat hela helgen.
Fredagen startade med städning. Mamma kom på en fika och därefter blev det en tur till Göken. Där det blev VÄLDIGT mycket shopping.
Lördagen bestod av en tur till Lane.  Där det bjöds på go mat och gott sällskap. Därefter åkte jag ner till stan för att vänta hem Jesper då jag upptäcker att en ingrediens till våran kvällsmat som mamma vart söt och köpt under dageN,  fanns kvar hemma i Lane, fick jag bege mig till ica kvantum. Det blev en liten promenad. Efter go mat blev vi bjudna hem till brorsan och Helena för att titta på fotbollen.
Idag har vi varit på orust och besökt två små skruttar, en kär syster och hennes man. Det var mysigt att få gosa och busa lite med pöjkera.

Det är så typiskt men jag har gått med ett nageltrång som bara pulserar. Hela skinnet kryper ut. Så jag har fått leka doktor ett par dagar. Idag fick jag nog och klippte sönder skinnet. Det skulle jag inte ha gjort. För det började blö in i bomben. Det slutade inte. Så jag började känna mig lite yr och svimfärdig. Jag fick sätta mig ner en stund. Men det hjälpte lite för stunden. För det var en helt annan smärta. Men det roligaste måste nog vara när jesper kom hem och jag skulle ivrigt berätta att jag lekt doktor och att det blödde igenom plåstret. Då fick jag bara som svar. Jaha men vet du vad jag har. Då hade han en finne vid byxkanten. och det skulle vara mycket värre. Pojkar... Hehehehe det är underbart. Men det är bra för nu slipper jag att diska, för han tycker nog lite synd om mig....

Nu är det en ny skolvecka . Det kommer blir en lång vecka. Men en dag i taget så är det snart fredag igen. NU är det dags att ta tag i det nya livet igen... Har slarvat lite i helgen....

Ha det bra.
Kramar

Kommentarer
Postat av: Elinor

Ja du vet pojkar.. Det finns ingen som är sjukare än dom!!!!! hihihi

2009-10-12 @ 09:22:04
Postat av: Elinor

å du föresten huvudet mellan bena funkar ju bra!!!!!!

2009-10-12 @ 09:23:28
Postat av: Kristina

Hehehehe ja just det... det tänkte jag inte på. Ändå var det samma känsla.... Ja det ska alltid vara värre för dem hur det än är....

Ha det bra systra min. Kramar

2009-10-12 @ 14:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0