Trist dag...

091007

Hej på er alla där ute.

Vilken trälig dag det har varit idag. Jag har för det mesta suttit inne. Det har blåst nått fruktansvärt idag. Man vågade knappt gå ut.
Jag har iallafall pluggat en del idag det är skönt. Skrev lite barnintervjuer så att jag hinner vara med mammsen och pappsen i helgen. Jag startade lite med matten också men det går inte jag fattar inte ett skit. Måste vara helt slut i huvudet när jag inte ens fattar grundskolematte. Kommer jag verkligen klara detta yrke då? det är en fråga man kan ställa sig.

Sedan har jag plockat, tvättat, ätit, varit på promenad, lagat mat, ätit, Vart på stan, gått på promenad igen... Sicken trökig dag det varit. Jag klättrar på väggarna här hemma. Helt sanslöst.
Skönt att det är skola igen i morgon så man kommer ut lite. Det är matte men det kan det vara värt ;)

Det är helt otroligt mitt och Jespers schema. Det passar inte ihop. Jag blir snart galen. När han jobbar är jag ledig och tvärtom. Nästa veckan blir det inget ledigt ihop. Dö trist. Men det är väl bara att gilla läget.

Nej nu ska jag gå och se på halv åtta hos mig. Sedan är det bonde söker fru. ÄNTLIGEN. Nått roligt att följa :)

Föresten soppan blev god jag lyckades. det var roligt att använda matberedaren... Det tog ett tag innan jag kom på hur man satte på den men med lite våld så fungerade det. Jag har iallafall kokat grönsakssoppa till ett helt regemente. Så är det någon som är sugen på soppa så är det bara att komma över. Vi har så det räcker det middag i morgon.... :)

Ha det bra så hörs vi av i morgon igen.

Kramar/ Kristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0