Trött och ont i halsen

091013

Hejsan svejsan...

Hoppas att allt är bra med er där ute....
Här är det bra. Jag har fått lite ont i halsen och är lite tröttis men man ska inte klaga.. Hoppas bara inte att det är någon jobbig förskylning på gång...

Idag har jag varit i skolan. Vi åkte hem efter halva dagen för vi orkade inte mer... Så jag åkte hem och gjorde lite nytta istället. Det är skönt. Fick jag pluggat och gjort färdigt en massa.  Jesper har sin kompis Andre här så man är själv igen. Som vanligt. Jesper sa att han skulle passa på och vara med mig dessa dagar för att vi inte hade någondag förra veckan ihop. Hehehe lustigt. Igår var han ute med bojsen och idag är han med Andre.. Hehehe rolig sätt han umgås med mig på... Hahaha. nej då jag klarar mig. Ändå skönt så att jag fick pluggat så det är jag bara glad för, att han har varit sysselsatt.

Igår var jag och mammsen på torp och strosade. Jag fick ÄNTLIGEN köpt mig nya gardiner till vardagsrummet. Så nu är väl allt så gott som färdiköpt inför flytten. Så nu får det väl börjas att packas också. När man nu ska ha tid och ork till det?????

Nej nu ska jag förbereda maten.
Ha en fortsatt bra kväll alla där ute för det ska jag ha.. Kanske en promenad med mitt hjärtegull.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hahaha....det kanske e dags att du börjar ha ett eget liv gumman och inte förlitar dig på att sambon ska leka med dig ;) Du har ju egna vänner...passa på att umgås med nära och kära. Om inte annat kommer du ligga skitbra till i skolan med allt extrapluggande :) Puss o Kram

2009-10-13 @ 18:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0