En eftermiddag/ kväll rättare sagt 2 timmar med många svordommar bara för att få upp tre spootlights

090918

Hej på er igen!

Jag måste bara säga att spootlighten är uppe. Alla tre. Kablar och sladdar högt och lågt men det spelar ingen roll just nu. Det får vi ta tag i när vi flyttar. Men gud vad snyggt det blev och vad gott det gjorde. Vi behöver ha lite ljus i vår lägenhet. Det är det sista veckorna som vi känner av att det är mörkt inne.
Men vad många svordommar det kom ifrån Jepser idag. Det var länge sedan jag såg han så arg. Hehehe inget fungerade där en stund. Hahaha just nu när jag sitter och skriver ramlar alla sladdar ner som jesper har satt upp med silvertejp. Jag reagerar inte på lösningen med silvertejpen. Skillnaden är väl färgen. Är van vid svart tejp. eller vad säger du pappa???? ;) Istället för att fixa till det direkt. Pojkar.....
Ja ja bra blev det och det är det viktigaste.
Jag är hel nöjd Jesper du var jätteduktig. Och det blev sååå pent.

Nej nu ska jag gå och sussa. Sov gott alla där ute

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0