En heldag i Göteborg

090918

Idag har vi tagit en tur till Ikea för att införskaffa lite nytt till vår nya lägenhet. Men vi hittade dock inte så mycket. Lite bra att ha saker. Vi köpte spootlight till att ha över vår svarta hylla så att det ska lysa snyggt ner över teven. Men just nu sitter jag här och skriver som jag samtidigt hör många svordommar av Jesper. Nu är vi inne på att montera ner det igen och inte sätta upp det fören vi flyttar. Tror det är ett klokt val. Men han får kämpa på ett tag så får vi se sedan.

Idag har jag faktiskt försökt ännu en gång att slå ihop en kaka till min lilla mamma. En banankaka. Fungerat sådär bra. Men jag tar mig. Blev inte helt misslyckad iallafall :)

Vi pratade på att dra på oss tjocka kläder och långa stävlar för att bege oss ut i skogen i morgon för att plocka svamp. Hoppas att vi inte ska gå vilse. Vi kanske hinner ändra oss innan morgondagen.

Vill även bara informera att vi ej längre är socialfall. Tack Linda för all hjälp du har lagt ner för oss under veckan. Vi är väldigt tacksamma.

I onsdags var en toppendag vi fick både lägenhet och Jesper fick jobb. Hoppas att det vänder snart.....

Ha en fortsatt bra fredagskväll alla därute..

Kramar

Kommentarer
Postat av: Linda

Det var så lite så. Är bara glad att det ordnade sig till det bästa för er mina vänner. Grattis till ny lägenhet och fast jobb. Kram L

2009-09-18 @ 21:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0