En trötter tjej

090903

Hej på er alla!

åååå idag är jag en trötter tjej. Denna veckan har varit tuff. Mycket nytt inom skolan. Bara gå till skolan och gå jättelånga dagar. Idag har vi haft heldag och inte nog med det. Matematik på eftermiddagen. Jag fatta ingenting. Jag satt som ett fån. Och jag undrar om det var matematik mot grundskolans tidigare år? Detta kommer inte alls att gå bra. Jag är orolig inför tentan. Jesper får försöka att tjata in det i huvudet på mig..... ( om det nu fungerar)

Nu sitter jag hemma i Lane och gottar mig. Har precis suttit och ätit lite mat.

I morgon ska jag umgås med min syster. vi bestämmde att vi skulle gå på torp en stund. Det får nog bli både plugg och slappardag i morgon.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0