Födelsedag

090901

Hej på er alla där ute!

Idag är det min födelsedag. Den har varit toppen. Dagen började med sång och frukost på sängen av Jesper. Det var fint gjort tycker jag ( Även om jag själv bestämmde att han skulle komma med frukost på sängen) men det är tanken som räknas.

Jag åkte till skolan på eftermiddagen. Men det ända jag kunde tänka på vad jag skulle få för överraskning av Jesper. Han hade varit så hemlighetsfull och konstig hela dagen. När jag kom hem hade han förberätt en helt otrolig middag med förätt och fläskfile med potatis som varmrätt och choklad till efterätt.

Direkt eftråt kom mamma och pappa på besök. Jag fick ÄNTLIGEN en orkide. jag hoppas att jag kommer att klara den. Jag har alltid önskat mig en sån blomma, jag tycker de är så vackra. Jag har alltid varit avensjuk på Elinor som har så fina blommor i hela huset. Inte nog med att jag fick blomman,den var en lila också.Den var Jättefin . Den står mycket fint i fönstret och fyller sin plats.
Det var kul att mamma och pappa kom och hälsade på. Det känns tomt att inte ha dem här hos mig på min dag. Det har ju varit så i 21 år innan. Så jag uppskatta det väldigt mycket att de kom och hälsade på. Då var dagen fulländad.

Det var kul för Jesper hade pratat med sin mamma med så hon kom också på besök. Det var en rolig överaskning. Det är alltid kul att få besök. Utav Annikki, Hasse och Linda fick jag jättefina örhängen och ett halsband. Jättefina. Köpt uppe i Nora på deras marknad.

Utav Jesper har jag fått 10 kr så jag kunna unna mig att köpa en stor kaffe på högskolan väst. Sedan är Jepser helt tokig. Jag fick en ny mobiltelefon av honom. Jag ska få åka och titta på den i morgon. Han visste inte vilken jag ville ha så jag skulle bestämma mig i morgon. Han är helt knäpp.

Jag har fått en så otroligt stor blåsa i munnen. Så jag kan knappt äta. Det är helt svullet på tungan och går upp i örat. Mamma hade sett på teven att man skulle sköja munnen med en brustablett. Jag var tvungen att prova detta. Det var bara det att det jäste ju i munnen så man kunde inte gurgla utan man fick sputta ut det för att det växte i munnen. Jag fick kletat på lite smärtstillande salva också. Men det var effektivt faktiskt. Blåsan sprack och gör inte lika ont. Det är ett tips till er.

Jag vill tacka alla underbara människor som har uppvaktat mig idag. Det var kul att se att det är många som bryr sig. Tack för allt.
Ha en fortsatt bra kväll. Nu ska jag krypa ner i soffan och vem vet kanske få lite fotmassage

Kramar Kristina

Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis på 22-årsdagen önskar Helena & Micke

2009-09-01 @ 22:44:35
URL: http://hlond.blogg.se/
Postat av: Elinor

vad kul att du fick en bra födelsedag.. vi synes på söndag.

2009-09-02 @ 11:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0