Fy vilken dag!

090909

Hej på er alla!

Vilken dag detta har varit. Jobbat på förmiddagen och dagen har varit såååå seg. När jag kom hem hade vi fått ett brev om att dessa jäkla grannar har klagat på oss ang lördagen. De hade exakta tidpunkter om allting. De visste till och med vilken tid vi gick till stan och inte nog med det. Det står att vi tog taxi... Inte dåligt att hålla reda på allt. Dock fick vi klagamål på att några varit utanför och fört väsen och hittat på en massa hyss. Jag är helt säker på att det vill bli av med oss och passar på när vi gör nått fel. Det stör mig. Han säger till oss hela tiden när han stört att vi ska komma och säga till. Men han kunde inte det själv. Men hämden är ljuv. Nu behöver inte vi vara snälla mer.

Idag har vi varit och kollat in världens finaste lägenhet. Det var en trea centralt. Hela lägenheten var ny tapiserad och mycket fin. Men tyvärr så förstör jag allt igen med min ekonomi. Jag är såå trött på att aldrig kunna hjälpa till med nått. Man bara lever på andra är trött på det. Men det är så svårt för jag vill inte bo här. Det k'nns inte bra. Får ont i magen varje gång man tänker på det.

Nej nu ska jag snart krypa ner i soffan och se på Idol. Ha en bra kväll.
Kramar kristina

Kommentarer
Postat av: Johnsson

Å nej fick ni klagomål...Förlåt... Då måste ni hämas på dem så fort de gör nåt fel.

2009-09-09 @ 20:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0