Nu är hösten här

090920



Nu är hösten här. burr. Idag startade jag dagen med att rensa i garderoben. Jag tog bort sommarkläderna. Därefter åkte jag hem till Lane och där har jag tillbringat hela dagen. Jag ska sussa här på lugna landet.
Jag och mamma var på promenad idag och det var så kallt. det regnade och blåste. Löven flög runt i luften och det luktade höst. Idag har jag även ätit min första apelsin. Mumma. Så nu behöver man inte fundera längre för nu är hösten här och för att stanna.

I morgon är det praktik igen i två veckor. Jag hoppas på lite jobb så att det blir roligare att vara där. Hoppas att denna tiden går fort.....

Nej nu ska jag gå ner igen och mysa framför teven till Wallander tillsammans med mamma och Pappa.

Kramar på er där ute i mörkret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0