Redan tråkigt, hur ska man klara sig då???

090907

Hej på er alla!
Nu var det ett tag sedan jag skrev. Det har gått i ett här. Tiden har inte riktigt funnits. Men det får bli ändring på det!

Nu är det måndag igen, det är aldrig annat. Denna helgen har sprungit iväg. Först var det torp med syrran på fredag och lördagen var det party hemma hos oss. På söndagen fick jag trottsa illa måendet och gå upp ur sängen för att göra tårta till mitt kalas som jag hade i Lane. Det har verkligen gått i ett....

Jag har varit i skolan idag. Det är sååå segt. Man har ingen ork och känner inte alls att det är roligt längre. motivationen är på noll. Men det har nog med det att det är matte och där försvinner jag direkt. Jag förstår inte... Ska bli skönt när denna kursen är över i januari.

Idag fick vi nya studiegrupper och jag kom inte med Maria :( Hon som jag umgås mest med och som jag trivs med. Dock hamnade jag med de ifrån vår gamla klass. Men allting medför att det blir svårare direkt. Jag och maria och en annan tjej  samåker. När vi ska sitta i studiegrupperna får jag köra själv eftersom vi ska träffas mycket tidigare. Så detta blir inte så lönsamt... Otur.

Nej nu ska jag gå och förbereda maten till Jesper när han kommer hem nu efter jobbet.
Jesper ringa på den lägenhet som vi fick erbjudande om. Vi ska titta på den på onsdag. Hoppas att det inte är fin för jag har inte alls råd att bo där. Men jag vill härifrån så det är svårt.
Grannarna under oss som flyttade in efter oss har redan flyttat. Det säger en del......

Här nedan kan ni se bilder ifrån i Lördags.





Jag är på gott humör




Jag och Jesper





Jesper är på topp





Nu i efterhand ser drinken väldigt gräslig ut. Men jag ser nöjd ut så varför klaga...




Förste drinkblandare



Ha en fortsatt bra kväll.

Kramar Kristina

Kommentarer
Postat av: En som vet hur det känns...

Du vet vad vi sagt om att du måste ta en dag i taget. Du kommer fixa den här kursen lika bra som de tidigare. Bara att bita ihop. Jag börjar faktiskt bli lite sugen på att plugga igen...hmmm...får väl se hur det blir..

Kan ni inte byta grupper? Om ni säger hur det är med samåkandet så kanske de kan fixa ett byte...

2009-09-07 @ 17:56:26
Postat av: Sessan

Ser ut som att ni hade det roligt i helgen... Jag var verkligen supertrött annars hade jag kommit, det vet du!!

Mattekursen kommer du att klara galant, tro på dig själv gumman!! =)

Ses snart?? Puss å kram!!

2009-09-07 @ 21:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0