Aprilväder!

Tjena mors där ute. Burr vilket väder det har blivit idag. Hela veckan har det varit så underbart varmt och skönt men så fort det är helg så blir det rena hösten. Det är väl så med April månad lite blandat. Vi hoppas att det snart vänder till det bättre igen..

Nu är det helg igen, aldrig annat. Veckorna bara springer i väg. Jag passar på att njuta för det är endast två veckor kvar tills praktik och då är det ingen rast och vila. Jag hoppas att det skall kännas bättre denna gång. Hoppas att det kan leda till lite extrajobb för det har varit dåligt här ett tag. Det är ju skönt när man ändå är där

Helgen blir lugn för mig. Inga planer och det är så gött. Bara ta dagen som det kommer. Idag har jag sysselsätt mig med att baka ( så nu är det bara att komma på fika jag är beredd) plockat i lägenheten, varit på torp och så naturligtvis har jag varit på promenix. Imorgon bär det av till Lane. Jesper jobbar extra i helgen IGEN! så jag får sysselsätta mig själv. Så då blir det en tur till lane luften och träffa älskade mammi och pappi.


Blås nu inte iväg och ha en toppenkväll.

/ Kristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0