En kall och blåsig dag i Lane

Hej hopp på er där ute!  Idag har jag varit i Lane och tillbringat tid med min syster, mamma och pappa. Det var vårkänslor i Lane och både mamma och pappa donade i trädgården. Pappa bygger om det berömda Bosseland. Det kommer att bli fint när allt är klart med fiskarna i vattnet och vattenfallet som sipprar ner i ”poolen” Mamma höll på att få i ordning på altanen. Skall bli skönt när man kan sitta ute på innealtanen och ta en kopp kaffe. Det kommer bli skönt att slippa frysa. Jag och Linda tog ett puste på våra bilar. Det blev dock bara en liten tvätt då vattnet blåste tillbaka rakt in i ansiktet på oss och det blev kallt.

Även denna dag har känts mer höstig. Det är svårt att veta vad man skall ta på sig när man skall gå ut. Om man bara är ute fryser man eller om man promenerar så dryper man i svett, det är en mycket svår årstid.

Nej nu kanske jag skulle ta och göra lite nytta…

Ha det bra!

/ Kristina♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0