En stor bakardag, nu fylls frysen med godsaker.....

Idag har det varit fullt upp med tre olika sorters kakor och muffins. Tänkte att det var lika bra att baka när man ändå var igång. Så här skall fyllas frysen med godsaker.

HJÄLP! Jag får inte plats längre. Jag vill flytta till en 4:a istället ;) Vågar inte säga det till Jesper för då blir han galen på mig. Jag skulle vilja ha ett extra rum som man bara kunde slänga in saker som man inte vet vart man skall förvara. Det har kommit mycket ifrån mormor och morfar som man gärna vill ha framme. Men det är bara det att jag kommer på mig själv att jag går runt och flyttar saker fram och tillbaka. Ingenting  är på sin plats längre. Men någon gång kanske det blir det. Men det var så lustigt igår så hade jag flyttat runt saker hela dagen och Jesper kom hem och frågade vart en sak skall vara och då han får till svar, där den alltid har varit. Hehehehe inte lätt när jag flyttar runt det jämnt. Det värsta är att vi förmodligen skall åka till Ikea i helgen och känner jag mig rätt så kommer jag att komma hem med ännu mer skit. Fast tanken är att hitta mycket förvaringsutrymmen.

Igår gravsatte de morfar, jag valde att vara med på detta då jag tror att jag skulle ångrat mig om jag inte varit med. Jag var ju hemma ändå. Det var fint. Nu får mormor och morfar äntligen vara tillsammans igen.♥

Nej nu skall jag ut och gå en sväng. Får passa på mellan regnskurarna och innan Jeppe är hemma. Idag står det storhandling på schemat då vårt kyl och frys skriker. Det är det tråkigaste jag vet att handla men det måste ju göras tyvärr. Jag skall bli rik och anställa någon som både lagar maten och handlar den. Jesper jobbar ju ihjäl sig så han kanske hade råd att anställa någon till mig snart …

Kramar Kristina♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0