Broderi brodera tjallala

100202

hej på er alla!

Hoppas ni har det bra i snöyran. Här händer det inget, mitt liv består av att brodera, brodera och brodera. Nu vill jag bara vara klar med tavlan. Jag och Jesper pratade om det idag om vad jag skall göra när det är klart. Jag kommer att vara RASTLÖS!!!!!!

Nu måste ni lova att det dröjer ett tag innan någon av er tre syskon får knoddar igen. Det får ta några år.

Idag har jag varit i skolan. Trist, det är motigt nu. Det var så halt på vägarna mellan uddevalla och trollhättan. Det var otäckt och nu verkar det inte som att det blir bättre precis. nu vill jag ha Vår.

Nej nu får jag ta och rycka upp mig och kanske gå och brodera lite.


Men gå gärna in på dessa länken och få er ett skratt!

http://www.youtube.com/watch?v=mekj2IJVWs8&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=6iPsJy1YXOw&feature=related

Ha det bra !

Kramar Kristina ♥

Kommentarer
Postat av: elinor

JAg lovar systeryster att det inte blir mer bebis här iallafall!! Om det blir någon av dom andra lovar jag dig att hjälpa till med broderiet!!!

2010-02-02 @ 20:41:37
Postat av: Linda

Blir ingen knodd här inte :)

2010-02-02 @ 21:38:18
Postat av: kristina

Gött er kan man lita på....

2010-02-03 @ 08:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0