En heldag på torp

100213

Hej på er!

Idag har vi verkligen tillbringat en heldag på torp. Skulle nästan tro att det var närmare fem timmar. Hahaha vi kan allt jag , mamma och systeryster. Men det var mysigt att gå där och strosa. Elinor shoppade mycket till dopet.

Jag var inne på apoteket idag oxå för att hitta något för magen. Då fick jag pratat med pesonalen där och hon sa direkt att jag skall sluta äta laktos. Det kan ju vara ett försök dock. En chansning man får ta. Det är ju inte det värsta sättet att handskas med det om man blir bra i magen. Vi får prova och se sedan hur det slutar. Man får iallafall ge det en chans.

Nej nu skall jag se på film med mammsen.

Ha det bra. Kramar


Kommentarer
Postat av: elinor

Tack för en helmysig dag både till dig och mamma jag behövde verkligen det!!

Ja shoppa blev det ju gjort iallafall, nu blir vi kanon snygga på dopet (ja ja Kristina vi har alla grönt) Vilken färg tar ni:)

Hoppas det blir bättre med magen?

Kram systeryster

2010-02-15 @ 09:09:21
Postat av: kristina

hehehe Ja grönt ska det vara. Jag tror detta kommer bli så fräckt. Nej jag och Jesper skall nog sattsa på rosa tror jag! Úndra om han går med på det??? ;) Nej vi får fundera ut något bra. jag får köpa någonfärg och sedan får vi gå igenom hans garderob för som sagt han har alla möjliga färger.

Ha en toppendag!



Kramar Kristina

2010-02-15 @ 09:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0