En jobbsökardag idag!


100210

Hej på er alla där ute i snön.

Idag har det varit en seg dag, men den har bara sprungit iväg. Först startade dagen med plugg, och sedan hitta info om majblomman, då vi skall ha detta i ett arbete. Det är intressant att läsa om detta ämne. Jag trodde att jag kunde lite om det men det finns mycket nytt också.

Efter allt pluggande var det lite lunch då Jesper vaknade. Nu precis har jag gjort klart alla mina sommarjobb för i år. Pust vad skönt att det är inskickat och klart. Nu kan jag inte göra så mycket mer. Har skickat in på arbetsförmedlingen och gått igenom alla butiker på torp samt alla hotell i stan. Så nu är det bara att vänta och se. Skulle inte tro att jag får något, jag hoppas bara på ett svar tillbaka då är jag nöjd. Så om det är någon där ute som vet om att det finns sommarjobb. Ha då mig i tankarna.

Nej nu skall jag nog gå och brodera. Inte så mycket kvar nu… NOOOT! Men nu har man ett mål. Nu vet man att det skall vara klart snart, skapar lite press. Det är nog bra det! Jag sitter här och funderar på vad jag skall skriva om sedan när broderierna är slut.

Idag skall jag och Jesper upp till shell mitt i natten. Nej vi skall upp dit och tvätta bilarna och pumpa i luft i däcken. Då den skall vara vacker så pärlan går igenom besiktningen.

Ha det bra alla där ute.

Kramar / Kristina

 

( Obs; Lite roligt att skratta åt denna onsdagseftermiddagen )

 





Kommentarer
Postat av: Anonym

Önskar att jag hade nåt tips på jobb men är ju själv snart "mitt mellan två jobb". Vad kul att läsa extra om majblomman. Fördjupade mig också i detta ämne en gång och det var ett jätteintressant. Lycka till med nya kursen och med besiktningen. Ledsen att jag inte kunde följa med dig. Jag kanske hade fört mer tur med mig nu än sist vi var där. :) Kämpa på! Kram storasyster.

2010-02-10 @ 22:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0