En revydag!


100208

Idag har jag och Jesper skapat vuxenpoäng då vi  varit på revy ute på Orust. Det var Orust revyn som bjöds på roliga skratt och god fika.
Först så åkte vi hem till Svärmor och Svärfar för att smaka på den utsökta maten som bjöds. Det blev tre rätters och det var så gott. Dock fick jag lida av det sedan då jag låg vaken hela natten av magont. Men vad gör man inte för svärmors goda mat.
Jag tyckte att personerna i revyn var mycket duktiga. Det var väldigt underhållande. Dock förstod jag inte allt. Det var många skämt om Orust politik och det är jag inte så insatt i. Sedan pratade det en härlig dialekt på vissa av delarna. Där hänge jag inte med alls. Men det är kul att ha upplevt detta. Ser fram imot detta nästa år med.


Nej nu skall jag lägga mig i sängen och titta på reprisen av i en annan del av köping och blåsningen så jag får mer skratt innan dagen är slut.

Kramar Kristina


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, vad kul att ni också varit där! :) Var på premiären och det var riktigt bra. Brukar gå varje år, är ju särskilt kul när man känner igen sig i diskussionerna o man känner personer som är med. :)

Kram

2010-02-10 @ 16:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0