En Seminariumdag!


100209

Idag har det varit en jobbig dag. Vi har haft seminarium hela dagen och då krävs full koncentration. Speciellt när allt med denna kursen är luddig. Alla går som frågetecken, till och med lärarna. Det är sjukt. Snart är det dags för en reflektion på denna kursen med och har inte en susning om vad jag skall skriva om. Man blir inte klokare av att man går till skolan heller.  Men allt ordnar sig tror jag. Det har jag en bevisning för. När jag  började skolan i höstas började jag en matematik kurs och kämpade hårt med matten eftersom det inte alls är mitt ämne riktigt. Jag hade gett upp ett tag, men med många som stöttade mig gick det vägen. Idag fick jag reda på att jag fått godkänt på den kursen. En sten från hjärtat har nu lossnat och man kan andas ut för ett tag. Även om skolan är fruktansvärt tråkig nu och man har ingen motivation kvar så var detta ändå som ett spår i rätt riktning.
TACK LINDA FÖR ALL HJÄLP MED RÄTTINGEN OCH MITT EVIGA TJAT. HADE INTE KLARAT DET UTAN DIG MIN ÄLSKADE SYSTER

Ha en bra kväll nu, själv skall jag sussa i sängen. Passa på och njuta då Jesper jobbar natt och jag får hela sängen för mig själv och får välja precis vilket avsnitt av Svensson, Svensson ;) 

God natt på er alla där ute.

Kramar / Krstina ♥





Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis lilla gumman till den klarade tentan. Du är ju världsbäst på detta nu. Kom ihåg vad jag sa om att du blir bättre och bättre med varje tenta. Snart fixar du detta helt själv...men jag hjälper dig så gärna. Puss o Kram från storasyster.

2010-02-10 @ 22:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0