Fettisdagen!


Hello alla lustigkurrar där ute. Idag är det Fettisdagen och har firat detta med en semla. Dock helt laktosfri. Men det var smaskens filebajs ändå. Smakar inget annorlunda faktiskt.

Idag stod jag upp i ottan för att åka in till Trollhättan för grupparbete. 8.15 skulle vi ses där, men så blev inte fallet. Yrvaken som jag var fick jag stoppat i mig en frukost och gjort mig i ordning då jag sedan skall ut i bilen ( sen som alltid har jag andan i halsen) Startar bilen och inser att dörren inte går att stänga. Inte roligt när man redan var sen. Så jag fick stå och varmköra bilen i parkeringshuset. Kanske inte jättebra men vad ska man göra.
Väl framme fick vi arbetat iallfall. Sedan hade vi seminarium . Det var en mysko lärare som höll i det. När vi gick därifrån undrade vi varför vi egentligen skulle åka in. Det var iallafall helt onödigt.

Väl hemma väntar en sovande Jesper. Vi fick vart nere i stan idag för att titta på ramar på Clas Ohlsson till doptavlorna. Men det hade inget som var passande till tavlorna. jag får hoppas på att det har de ramarna jag är ute efter på Ikea. För om vädret tillåter så drar jag och syrran till Ikea i morgon. Det ser dock inte så lovande ut nu när snön vräker ner. Men det hade varit kul. Vi får hoppas att det snart slutar. För det hade varit kul att åka dit igen.

Nej nu får jag börja ta tag i saker här hemma jag får passa på nu när Jesper åkt i väg. Ha nu en toppenkväll och smaska inte i er för mycket semla nu bara. 

Haré gött.

kramar / Kristina ♥




Kommentarer
Postat av: Linda

Tack gumman för en mysig dag på IKEA och för alla god smakråd...du ska se vad fint jag börjar få det här nu. Det får vi göra om snart...när vi bestämt oss för alla "det tål att tänkas på-prylarna" ;) Puss o Kram

2010-02-18 @ 14:14:40
Postat av: Kristina

Ja Tack själv för att jag fick följa med det var kul att få komma ut lite och lufta sina vingar. Ja jag får komma över snart och kolla på mästerverket. Ja jag tycker vi bokar en resa igen så vi kan köpa allt det där andra vi missade. Vi skall bara vinna en massa pengar först.

Ha en bra kväll



Kramar

2010-02-18 @ 16:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0