Insnöad på Zachaus gränd


100221

Hej!

Oj oj oj sicken helg. Fredagen bestod av lets dans och god mat. Lördagen klättrade vi på väggaran här hemma. Snön den bara öste ner över oss. Vi var stundtals strömlösa. Det är inte vanligt för att bo i stan. Idag har jesper gått runt och runt och pratat i telefon hela dagen. Han har fått erbjudande om ett nytt jobb som är svårt att ta ställning till. Han har sprungit efter mig hela dagen rakt bak i hasera på mig och bara tjötat om hur han skall göra ;) Han har äntligen gjort sitt val så nu är han som vanligt igen. Han skall ta jobbet och börjar där om ett tag. Så nu blir min lilla pöjk åka kollektivt.
Vi var ute på en promenad idag. Det var så svårt att traska runt i denna snö. Inga trottoarer var ännu plogade så det handlade om att gå rakt i vägen. Men vad skall man göra. Innan vi gick in ifrån kylan så tog Jesper lite bilder på vår innegård. Så här ser det ut hos oss.


Titta och njut över vårt fina vinterlandskap



Bild ifrån datarummet. Detta är en vall på taket precis över ytterdörren. Tur att ingen fick denna i huvudet.




Vår balkong.




Balkongen




Konstverk på balkongen



Jag i mellan vallarna på vår innergård.




Jag bland vallarna. se på vänster sida då vallen är mycket längre än mig.





Jag vid ingången



Innergården.



Ha d´e

Kramar / kristina ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

...och detta skulle ni ut och spatsera i under snöstormen...?? Ja du gumman, det var nog bra att du lydde storasysters råd och höll dig inomhus!!! ;)

2010-02-22 @ 14:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0