KLAR!!!!!!!!!

100212

Hej på er alla!

Idag har jag blivit klar med Linus doptavla och det känns så underbart skönt. Har bara en mini liten sak kvar på Elins men det tar bara 5 minuter. Trodde inte jag skulle bli färdig men med lite jädra annama så går allt. Herregud vad skall jag göra nu på kvällarna? Nu kan jag meddela att jag är anträffbar igen om någon vill mig något som hänt det senaste månaderna. Jag vet då en som är glad över detta. Det är min lilla pojk. Nu lovar jag att jag skall vara mer social. Vi kanske kan börja se på film ihop. Tack baby för att du finns hos mig och alltid håller god min när mina svar det sista alltid har varit

(J) - Skall vi hitta på nått?
(K) - ja, vi kanske skall sätta oss och brodera.

Eller.....

(J). Ska vi se på film?
(K)- Ja, visst jag sitter ändå här och broderar.
(K)- Va???? vad hände nu i filmen?
(J)- Suck hade du tittat så hade du vetat.....

Nej nu skall jag springa ner för att se vem som åker ut ur Let´s dance. Ha det bra alla där ute och sov sött.

Kramar / kristina ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0