Snart avklarat en laktosfri vecka.


Nu har jag snart varit utan laktos i en vecka och jag kan redan se resultat. Jag springer inte lika många gånger på toa rättare sagt jag bor inte där inne längre, jag är inte lika svullen och jag har inte samma magont. Det som jag mår bäst av just nu är att jag äntligen känna hunger. Är hungrig nästan jämt detta kanske inte är något ovanligt men det känns toppen.

Veckan har gått bra man kommer snabbt in i systemet. Men man blir mycket tröttare eftersom man måste hela tiden bli medveten om vad man äter och vad maten innehåller. Detta är i och för sig bra. Jag tycker själv att jag är mer medveten av att titta vad maten innehåller. Man kommer nog snart in i det. Jag är på god väg. Men det är först nu man inser hur mycket onödig mat det stoppar in mjölk i. Helt otroligt.

Jag funderar på om jag har åkt på någon nergång i livet. Jag är konstant trött och känner inte för att göra något. Jag hoppas att det snart går över och att jag blir jag igen.

Nej nu får jag ta ” kvällen”

Ha en bra

Kramar Kristina♥



Kommentarer
Postat av: Linda

Håll ut gumman! Det är vintern som spökar. Allt kommer kännas bättre när det börjar droppa ute, solen värmer och då träden och gräset börjar gå i grönt. Det är bara att stå ut en månad (eller två) till. Sen vänder det. Kram!

2010-02-20 @ 11:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0