En biokväll!

100104

Hej på er!

Idag har jag och min grupp träffats och gjort klart vårt grupparbete.. Det känns så skönt att vara klar. Behöver man inte tänka på det mer. En tung sten ramla ifrån mitt hjärta. Ska jag bara göra klart mina egna grejer med. Jag ska gå upp tidigt i morgon tänkte jag och riktigt plugga, hur nu detta ska gå. Jag har gjort försök har i helgen men det var inga framsteg. Räknar in dagarna då hela denna bedrövliga kursen är över.

Nu på eftermiddagen kom min älskade mamma och pappa och hälsade på. Hör bjöds det på lax och kroketter. Jag garderade mig. Det vet jag att jag klarar av att laga...  Till efterrätt blev det glass med smällt honung. Det var smaskigt. Efter maten begav vi oss bort till bion för att se på " Luftslottet som sprängdes" Den var bra. Kanske inte som de andra filmerna men ändå bra. Jag var fullt upptagen med att äta popcorn. Jag anammade det som Kellogs ansåg att jag skulle äta som mellanmål ;) Det var mysigt att gå med mamma och pappa på bio. Det är kul att hitta på nått sånt här lite då och då. Jag behöver det...





Här kommer lite bilder ifrån dagen.
På min älskade mamma och pappa och självklart Jesper.
Naturligtvis glömde jag ta kort till middagen så fick ta igen det innan vi ska gå.... Bättre sent än aldrig.



Standard dukningen....

 

 

Pappsen!

 

 



En närbild på pappa...







Jesper ser ut och ha gör roligt! Som alltid :)






Min älsklingsmamma. Som jag är glad att jag alltid har vid min sida.




Mamma gör sig beredd för att ge sig av...


Tack mamma och pappa för en toppenkväll. Det var mycket mysigt!

Nej nu ska jag se på Rolandz. Finns inget annat att se...

Ha det bra alla där ute..

Kramar Kristina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0